Z przyjemnością informujemy, że dbanie o najwyższy poziom usług w 2015 roku zaowocowało dwoma ważnymi dla nas nagrodami: odznaczeniem „Jakość Roku 2015” w kategorii „Usługa” oraz certyfikatem „Zadowolony Pacjent”. Oba tytuły mają dla nas wyjątkową wartość, bo świadczą o tym, że wysiłek włożony w ciągłe doskonalenie i rozwój został zauważony i doceniony.
Projekt „Zadowolony Pacjent” organizowany przez Instytut Badań Marki nagradza jedynie placówki, które uzyskują bardzo wysoką ocenę w badaniach konsumenckich przeprowadzanych na dużej grupie pacjentów. Założeniem projektu jest nagradzanie klinik i szpitali, które dzięki wysokiemu poziomowi usług mają duży wkład w poprawę zdrowia pacjentów. Badania są prowadzone m.in. metodą „tajemniczy klient”, ankiet internetowych i badania poziomu zadowolenia dotychczasowych pacjentów badanych placówek.
Równie cenny dla naszego zespołu jest certyfikat „Jakość Roku 2015”, będący najważniejszym odznaczeniem promującym jakość w Polsce. Zdobyliśmy je już trzeci raz! To nagroda, która daje naszym pacjentom jasną informację o niezmiennej, najwyższej jakości świadczonych przez nas usług medycznych. Świadczy o spełnieniu wielu drobiazgowych kryteriów, np. wysokiego poziomu etyki zawodowej oraz zaangażowania firmy w projekty doskonalące jakość. Dla placówki medycznej jest to podstawa dobrego funkcjonowania i gwarancja bezpieczeństwa
pacjentów.
Dziękujemy za docenienie naszych wysiłków i zapewniamy, że mimo przyznanych nagród nie osiądziemy na laurach!