„Jakość”. Dla nas – kliniki chirurgii plastycznej, dla naszych lekarzy, personelu, kadry managerskiej, ale przede wszystkim dla wszystkich naszych pacjentów, słowo to ma znaczenie szczególne. To właśnie „Jakość” – poziom naszych usług, komfort spędzonego w klinice czasu przed- i pozabiegowego, zadowolenie każdego pacjenta – jest wyznacznikiem naszej pracy i naszego rozwoju. Zadowolenie naszych pacjentów, to że pacjenci wracają do nas na kolejne zabiegi ponownie obdarzając nas zaufaniem, nam pokazuje, że „Jakość” jest na odpowiednio wysokim poziomie. Ale najważniejsze jest dla nas to, że tę właśnie „Jakość” dostrzegają inni.
Już po raz kolejny otrzymaliśmy statuetkę i certyfikat „Jakość Roku” w kategorii: usługa. 17. marca na Gali w Warszawie. W imieniu Kliniki wyróżnienia odebrała prezes Monika Chomiuk.
Galę Jakość Roku na której zgromadziło się blisko 600 uczestników otworzył Krzysztof Stadler, prezes zarządu Fundacji Qualitas, która jest organizatorem wydarzenia. Prezes przypomniał zgromadzonym 10-letnią historię Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®. – Wszystko zaczęło się w 2006 roku, gdy Marcin Kałużny, obecny przewodniczący Kapituły Certyfikatu, powołał do życia inicjatywę Jakość Roku. To ona zaprowadziła nas aż tu, na II Europejski Kongres Jakości – mówił. Inaugurację uświetniło także odczytanie listu od Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy do uczestników Kongresu.
Nie zabrakło paneli dyskusyjnych i wykładów podczas których dyskutowano na temat praktycznych i teoretycznych aspektów jakości. My braliśmy aktywny udział w panelu dyskusyjnym na temat jakości w służbie zdrowia.
II Europejski Kongres Jakości został objęty honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego, Prezydent Miasta Warszawy, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Polskiego Centrum Akredytacyjnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz European Organization for Quality.